miércoles, 30 de mayo de 2007

Em pareix un poc fort

Resulta que si ara anem a pegar una fullejadeta pels blogs de les nostres companyes ens adonem que han treballat moltissim durant dos dies, moltes tenen rellotges, contadors, videos,.... un fum de coses super super importants perquè si hi ha un blog que no tinga contador ui ui ui perill que no tindra tan bona nota com un altre.
Me pareix un poc fort i un poc trist també que ara a corregudes la gent, no vull generalitzar a partir d'uns casos concrets, però que molta gent es dedique a maquejar o fer activitats que no ha volgut o no ha tingut temps de fer-les abans. Em pareix trist perquè jo compte que la finalitat de fer un blog s'ha perdut però completament i per tant jo pense que fer una activitat que no tinga sentit no val la pena o no??? A vore per a mi fer un blog és crear un lloc on puge ficar allò que jo vulga, relacionat o no amb el que el professor em demana i explicar allí les coses que m'abellisquen per tal de publicar-ho en la xarxa i qualsevol persona tinga accés a allò que a mi m'agrada o de les coses interessants que jo considere des del meu punt de vista.
Jo pense que eixa finalitat no es troba, hem fet el blog com a activitat que ens mane un professor on hem de penjar comentaris, no resums, d'articles o històries que ell considere que són interessants i en part em pareix bé perquè de no saber res de blogs ni tindre res penjat en la xarxa a tindre alguna cosa doncs considere que és molt productiu.
Jo també veig que ací el que s'haguera hagut de fer és experimentar cadascuna al seu ritme i de la manera que volguera ficatn fotos, dibuixos, videos o el que volguerem i no que ara totes a corregudes ficant contadors, mapes,.... que al fi i al cap jo ho trobe sense sentit en tant que jo personalment no compte que molta gent vinge a veure el meu blog i per tant no és necessari ni imprescindible com pareix en el blog de molta gent de classe que ha d'haver un contador precis. A més el que també és trist és que estiguem fent aquestes coses no tenint en compte allò que volem o podem aprendre sinó allò que vol el professor que escriguem o tinguem per tal de tindre bona nota. A més suposadament si escribim d'acord amb els articles que hi ha penjats tindrem més nota que si opinem sobre alguna cosa que a nosatres ens parega interessant, doncs ara totes a fer la feina que no hem fet i no poder donar l'opinió de res aleshores el que tampoc es pot fer és comentar les entrades de les companyes ja que com molt be va dir una companya "com anem a comentar un resum d'un article? ok estic d'acord amb el que tu dius perquè és el matix resum que jo he fet" Jo pense que s'ha de poder opinar i donar llibertat per fer-ho.
No se, jo sincerament, he aprés moltes coses en el blog, m'ha donat inciativa per anar experimentant, no m'he limitat a resumir allò d'altres persones i veig que he millorat respecte al meu blog inicial i que ho he fet en un temps i no ara a corrents però bueno cadasú és lliure d'aprendre o no el que vulga i quan vulga. Jo estic contenta del meu treball i a la marxeta no vull sentir-me condicionada per la nota que tindre si dic o no dic una cosa o una altra.

2 comentarios:

Cristina dijo...

Hola Maite!
Desprès d'haver llegit el teu comentari no hem puc quedar sense dir-te res. Açò no vol dir que estiga en contra teua, sinó tot el contrari. Estic molt d'acord en tu, és una mica fort que ara a última hora totes ens posem a afegir entrades en els nostres blogs i a "maquejar-los", però crec que és conseqüència de la rúbrica d'avaluació que vam fer el passat dimarts a classe. La majoria de nosaltres pensàvem que lo guarnit que estiguera el blog no contava punts en la nota final, però vist que no és així, la gent ens hem posat les piles, per al menys, tindre eixos punts assegurats.
Per altra banda, també m'he quedat molt "pillada" en això que has dit sobre que la gent escriu ara a última hora i a "punta pala",(també a conseqüència de la rúbrica). Jo aquests últims dies si que he fet més entrades que de constum, ja que fins ara no he tingut tant de temps lliure,(en veritat hauria d'estar estudiant, però bé...) per poder fer-ho. La feina atrassada ja no la faré, ja que si no l'he fet fins ara no me pareix just per a la gent que si ho ha fet, però les últimes propostes de Jordi si les he comentades.
Bé, això és tot.
Bessets

Clara dijo...

Hola Maite! Estic d'acord amb tú, és un poc trist que ara estiguem com a loques afigint entrades al bloc, quan realment la finalitat d'aquest no és ficar per ficar. Tal vegada et despistes una mica, i ara et toca correr per ficar entrades. Com ha dit Cris, jo esta última setmana també he ficat més entrades, però perquè he tingut més temps lliure i no hi havia cap examen pel mig.
Jo vull dir, que m'agradat l'experiència de crear el bloc, ja que fent cosetes, he aprés el seu funcionament.

Un beset guapa!