miércoles, 16 de mayo de 2007

No estic a l'altura!!!!


Es super tard i ja estic cansada d'estudiar per al meu futur, m'assome al balcó i percep una tranquilitat tremenda, existeix el silenci, hi ha llumns, cap cotxe, cap persona, pareix que el món s'haja aparat, quin canvi es nota del dia a la nit. Cadascu en sa casa tranquil, dormint, llegint,... i de moment pense que me'n vaig a un lloc on el temps no es para, continua les 24 hores del dia, i sempre hi ha so, llum, color, imatge i pots fer el que t'abellisca. Aquest món és internet aci hi ha mil coses per fer i el mes important per investigar. Entre a la pagina del messenger i molts coneguts estan ahi, conectats, alguns buscant coses uns altres passant el rato, desprss vaig a la pàgina de twittervision i veig que el món no para, molta gent esta dient el que esta fent i jo també vull. Hi ha gent de tots els llocs amb idees i plans super diferents. I al moment em veig que aparec quina sensació més emocionant i bonica mareeee ho he de repetir!!!! jajaja


El que passa és que cada dia em done més compte que no estic a l'altura del que em demanen les ntic, molta informació que he de processar i a la vegada utilitzar. Hi ha tantes coses, tantes idees, bones i roines clar i tanta gent per ahi que esta fent coses i cada dia van millorant i jo aci. Hi ha tantes coses que em falten per aprendre respecte a l'ordinador, els mobils, els mp4, cameres de video,... mil històries que pufff m'estic decepcionant un poc perquè veig que em quede arrere i no estic a l'altura. A més veig que m'he d'espavilar ja no sols per mi sinó també per als meus futurs alumnes, ells i elles si que necessitaran que jo sapiga gran part d'aquestes coses. Estic un poc decepcionada en mi mateixa pero bueno estic pensant que poc a poc no?? m'he d'esforçar al maxim i aprendre tot el que puga i clar, experimentar i investigar al maxim.


Alla voy!!!!!


quan em fique les piles, no hi haura ningu que em pare i vaig a començar ja!!!

1 comentario:

eva dijo...

Hola Maite!
Que bonic el que has escrit!! Estic amb tu en que encara ens falta molt per aprendre, però és que les NTIC avancen molt depressa!!! I nosaltres tenim poc de temps. Així que poc a poc.Quan sigam mestres podrem continuar avançant i ensenyar-los als nostres alumnes, a més ells també ens ensenyaran coses de les NTIC, que de segur que saben molt!!
UN BESET