martes, 29 de mayo de 2007

Es possible????


Açò d'internet és molt curios perquè entres en una pagina i no se com vas anant d'un lloc a un altre fins que al final arriben a llocs moltes vegades que no tenen res a vore amb el lloc de començament i jo considere que és molt interessant açò perquè et pots trobar amb moltes sorpreses com la que m'he trobat jo fa un moment. Després de passar per molts llocs he arribat a la pàgina www.childtopia.com i estava molt xula aquesta pàgina perquè a més d'estar en anglés també castellà, català, basc. Aquesta pàgina sembla molt guai perquè hi ha molts recursos, fitxes, jocs, manualitats i contes i dic, ui!!! mira que be, una pàgina de contes per a aquesta mestra que volia que li ajudarem, va, entre i m'ha agradat molt perquè hi havia contes de l'estil dels tres porquets, la sireneta, la caputxeta vermella i a més eren interactius, era un llibre gegant que amb el ratolí anaves passant les pàgines, super xulo!!! però de moment m'ix el personatge principal d'aquesta web i em diu " ja s'ha acabat el temps de prova, t'ha agradat?" i si cliques que si et diu que has d'enviar un missatge pel mobil o sol·licitar aquests llibres pagans 12 euros no se on. Aleshores m'he quedat super estranyada perquè mai havia vist una cosa semblant, bueno de coses diferents que s'haja de pagar si però d'una pàgina amb recursos per a infantil no, potser siga perque no haure vist moltes coses però.....

M'he ficat a pensar i dic: "ah açò deu ser el software lliure però que no és gratis no????" perquè software lliure no vol dir que siga gratis, la majoria si que ho es però tots em semblen que no, si algu llig aquest comentari que m'informe si és aixi ok?? Però jo pense que no se, molaria més que estiguera a l'abast de tots sense fer pagar diners ni enviar missatges ni histories d'eixes que al fi i al cap no és que siga molt car però no se és una pàgina educativa amb recursos xulos però..... bueno ha d'haver de tot diuen per ahi.

1 comentario:

*Albi* dijo...

Hola Maite!!

Si, efectivament aço que has trobat són recursos que en molts llocs són gratis pero que en altres es fan pagar, hi ha mes dels que et penses, pero be, per sort també hi ha molts altres que són gratuïts i estan a l'abast de tot el món.

Crec que et confundises en lo del sofwart lliure, perque aço que tu has trobat són recursos com fitxes, llibres o materials que és poden comprar. I a diferencia d'aço el sofwart lliure
són programes d'ordinador.

Potser que estiga confosa, pero crec que no te res a vore una cosa amb l'altra, si algú creu que me eestic equivocant que ens ho explique millor perque ja podeu vore que encara som un poc inexpertes en aquests temes. Ara be, ganes per apendre no ens falten!!!

Salutacions Maite!!!