viernes, 30 de marzo de 2007

Oportunitats que apareixen en la vida amb les NTIC

Resulta que ens queixem perquè en la pràctica de NTIC estem fent una altra vegada JClic i ja ho vam treballa l'any passat i pensem que no hem d'aprendre res més. Per una banda jo compte que sempre es pot aprendre alguna cosa, sempre i en qualsevol moment però si estem reacies o si ens neguem a aprendre-ho i no interioritzem els coneixements doncs segur que no ho aprenem. D'altra banda, almenys en el meu grup de pràctiques, el nostre professor ens va proposar la idea de fer un projecte alternatiu Squeak que es totalment diferent al JClic. Jo quan ens ho va ensenyar per primera vegada vaig pensar, oh jo no em vaig a endinsar en eixe mon, vaig al segur, que ja ho se mes o menys i segur que anira be. Però despres ho vaig pensar més detingudament i vaig vore que aquest professor el que va fer es donar-nos una oportunitat que jo no sé si la podrie tornar a tindre. Es que el món de les NTIC va així, t'apareixen oportunitats per aprendre coses i si vols les agafes i si no, doncs......... Aleshores finalment he decidit agafar aquesta oportunitat i no se, no hi ha massa experiència en aquest projecte i menys en infantil però estic segura que vaig a aprendre moltissim i vaig a intentar tot el que estiga en les meves capacitats per tal que d'ací isca alguna cosa bonica. Ja vorem, la veritat és que tenia un poc de por, igual a açò que al blog, però no se, poc a poc i anar agafant les oportunitats no???

No hay comentarios: